Arkadaşlar, saygı değer abiler ve ablalarım. Geçtiğimiz günlerde blog kurmaya karar verdim. (
nneleroldu.com) ve böyle bir site açtım. Yaklaşık 4 gündür adsense için onay bekliyorum. Sizce onay alabilir miyim?
İçeriklerimin telifi tamamen bana ait. Ve şunu da sormak istiyorum ben sayfalarımı kategori olarak ayırdım. Google daha indexlemedi beni, acaba kategori yerine sayfa mı açmam gerekiyor? Şimdiden teşekkür ederim.