"Çok sıkıntılı dönemler geçirdik, güzel dönemlerde oldu. Çoğu zaman haksızlığa uğradığımı düşündüm, belki de işimi yapmama çok fazla arkadaşımız engel oldu. " güzelş yazmışısınz
@Hagiwhat; moderatör forumdan takip ettiğim kadarıyla dürüsüt ve tarafsız kişiğe sahip.
Ek olarak, bunu admine yaranmaya çalışıyor vs diye düşünenler olabilir evet haklısınız bende böyle konu görsem büyük ihtimalle bende düşünürdüm lakin konuyu tamamen çıkar gütmeden ve duygusal düşünceler içerisinde açtım.