"Çok sıkıntılı dönemler geçirdik, güzel dönemlerde oldu. Çoğu zaman haksızlığa uğradığımı düşündüm, belki de işimi yapmama çok fazla arkadaşımız engel oldu. " güzelş yazmışısınz @Hagiwhat; moderatör forumdan takip ettiğim kadarıyla dürüsüt ve tarafsız kişiğe sahip.