Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malzemeye para mı veriyorsun hocam Kayserili olan benim cimri olan sensin. Elini korkak alıştırma yahu, insanlar biraz biriktirme heyecanına girsin. hala çok uzun toplama süresi. Ve kaç kere toplayıp yeni bir armut ağacı alacağız. Kademe ayarları konusunda çok ciddi bir çalışma yapman lazım gerçekten. Diğer eksikleri neyse de bu kadar cimri olma, insanlara önce vermelisin ki sonra onlar sana vermeye başlasın.
Topladığınız ürünleri PATRON a satma özelliği aktif edildi.