Clever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ucretsiz-temalar...ault-tema.html

@miZahh'ın bu temasını kullanabilirsin Hüseyin.

Responsive istersen de Twitter Bootstrap ile kodlanmış bir tema mevcut. Gönderebilirim.
Teşekkürler hocam
Gönderebilirsin @Clever;



Mehmet_OZCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temaların şahsım ile bir ilgisi yok, mizahh, etiket, natron. v.s bu ve birkac arkadas daha zamanında emek verip düzenlemişler ben sadece arayan kolay bulsun, hepsi tek çatı altında erişimi kolay olsun gibi amaçlamıştım bir nebzede amacına ulastıgını gormek mutlu etti beni

https://vbulletin.güncel.net/vbulletin-temalari/

Elimden geldiğince daha da toparlamaya çalışacağım.
Teşekkürler hocam