Sadece bolgesel calisarak suratle kas yapilmaz. anaboliye girmeniz lazim. sirt karin ve bacak calismadan testesteron arttiramazsiniz. anaboliye giremezsiniz. bacak sirt karin haftada bir gun calismak lazim hem de sert... diger zamanlarsa omuz kol yerine gogus calismaya odaklanirsiniz. ayrica 3 ay cok az bir sure. spor salonuna gitmeniz ve buddy ile calismaniz lazim yardim almadan 3 ayda gelisim zor. yuksek protein dusuk insulin, dusuk kortizon gerekiyor. bir de aksam 23:00 sabah 6 arasini karanlikta uyuyarak gecirmen lazim. salonda degil uykuda kas yaparsib unutma. etik degil kimseye tavsiye etmem ama cevrende profesyonel body yapanlar varsa sana anabolik ayarlayabilirler. steroid yardimi olmadan kayda deger gelisim mumkun olmayabilir. sadece 3 ay icin ihtiyacin varsa denenebilir. 3 ayda ciddi bir gelisim kaydetmek steroid destek olmadan mumkun degil. cunku kas gelisimi agirlik kaldirmak ile.alakali degil. eger agirlik kaldirarak gelisim olsaydi hamallarin hepsi arnold gibi olurdu. agir calismak, beslenme, uyku vesaire hepsi vucudu anabolik kimyasal duzene sokmak icindir. anabolik steroidler tam da bunu saglar.3 aylik bir kur denenebilir. ama.kendin ayarlayamazsin profesyonel birinin ayarlamasi lazim.