Aslında sorun şurada hocam. Bağlantı kurarken env kulllanmıyorum. Run etmeden önce o kodu kullandığımda da
'env' is not recognized as an internal or external command,operable program or batch file.
Hatasını alıyorum.
windows ortamında mı çalışıyorsunuz hocam ?