Yalnız konuya yorum yaptım ve eşimin iphone da çıldırdı.
Az önce aradı, kendi kendine uygulamalara giriyormuş, sağ sola giriyormuş falan ... Wifi + Mobil veriyi kapattırdım ama acaba bilgisi olan varmı bu nedir ?

Çünkü kapalı tuş kilidi açılıyor ( Şifreli ) daha sonra uygulamalara giriş yapıyor kafasına göre. İOS 'a sızan biri olabileceğini de düşünüyorum ama doğrusu çözemedim. Gidince bakıcam artık