Ben olsam kağıdı bir güzel yakardım.

(Not: Her arapçayı kutsal sanan arkadaşlarımız var malesef... Arapça ananıza sövseler amin amin, inşallah diyecekler var...)

Okuyabilen yoksa yakın gitsin.

NOT: Kesinlikle çöpe atmayın, tamamının yandığından emin olana kadar lavaboda yakın, sonra da basın suyu gitsin. Çöpe atmayın.