Ben olsam kağıdı bir güzel yakardım.
(Not: Her arapçayı kutsal sanan arkadaşlarımız var malesef... Arapça ananıza sövseler amin amin, inşallah diyecekler var...)
Okuyabilen yoksa yakın gitsin.
NOT: Kesinlikle çöpe atmayın, tamamının yandığından emin olana kadar lavaboda yakın, sonra da basın suyu gitsin. Çöpe atmayın.