açılın arapça bilen geldi.

Edit: üstüne de baktım

yukarıdaki arkadaşın dediği gibi olumlu bir muska olarak yazılmış sanırım.

ortada tebbetler var. üstte hasbiyallahu le ilahe illahu aleyhi tevekkeltü...

yazıyor.