Merhaba arkadaşlar,

iphone 7 telefon kullanıyorum, telefonun tuş klidi açıp uygulamara girmeye çalıştığımda kafasına göre farklı yerlere giriyor uygulama içerisinde basmadığım alakasız yerlere giriyor. (Her zaman değil bazen yapıyor)

Bu tarz bir durumla karşılaşan oldumu aranızda, bu durumda ne yapmam gerekir?



teşekkürler.