googlenin sitelerinize ihtiyacı yok. Neden hala websitesi kurup içerik ekliyorsunuz ki. velevki 10 k siten oldu eee adsense koyuyorsunuz adamda adblock var . Mobilde de engelleme yazılımı var en kötü halini söyleyim https://www.turkcell.com.tr/servisle...-servisi#nedir bu tarz hizmetler var .Siz içeriginizden para kazanma derdindesiniz ? Senin sitenin içerikten başka üreteceği ne var ki bana ? Bilgiyi alıyorum ve gidiyorum. Haber sitesinde bir yazı vardı sildirmek için mail attık 4 ay sonra içerik silindi. Tekzip yazacaktı halbu ki. Sitelerinizin iletişim bölümü çalışmaz yorum atarız 2 ay sonra sorun nedir dersiniz. Bunu bu forumda kaç defa yaşadım. Kardeşim sitenle ilgilensene ben kesin r10dan biri kurmuştur diyorum site r10 da imzada birinin çıkıyor yada site tanıtım yerinde adama pm atıyorum görüyor cevap vermiyor.Siteleriniz kurumsal değil ki. Geçen bir hastalık arattım sırf hastahane sitesi çıktı. Adam şifalı bitkiler sitesi kurmuş bilmem ne otuyla şunu karıştır. Eğer tansiyon hastası kullansa o kedi otu adamı mahveder. Dünyadan bir haber içerik yazıyorsunuz yada yazdırıyorsun karşımızda muhatap yok. Bir tane arkadaş hala bu davayla uğraşıyor. Film izleme işi netflix ve blutv ye döndü,Canlı maç işi digitürk playe döndü. Canlı tv işi yasal şartları sağlamanız için müthiş paralar ödemeniz gerekiyor. Onuda Turkcelltv + felan verdiler. Daha bir çok şey yazarım.Önceki yazılarımda neden içerik üretmemeniz gerektiğini anladım. Googlenin artık size ihtiyacı kalmadı bunu anlayın ne üretipde satarsınız bunun derdine düşün bence . Lafım Meclisden dışarı


project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mevzu şu Seo ne için gerekli? Ben yemek tarifini googleden okuyupda yapanı görmedim?

Sizin gelir modeliniz hala adsense üzerini ise sıkıntı var? Ad blokc almış başını gitmiş reklam veren kriz var diye reklam vermiyor.3 sene önce ayda 5 k kazanan site bugun 1,5 k kazanamıyor. Seo yapılan bir şey değil. Ayda 150 bin tl ye instagramda reklam veren firmalar var.Bunlar adworsu neden bıraktı. Adamlar "marka " ismini googlede arayıp yorum okuyor.Bu kadar reklamı kendi kelimesine neden veriyor hiç düşündünüz mü

http://prntscr.com/mlhtvq

Siz hala içerik ekleyelim alık bilmezse balık bilir kafasında devam ediyorsunuz.Bugun bilmemnecilingir. com site site açıyorsunuz kelimede kafadasınız.Ben sahte google haritası + bulurum.com + armut.com denklemiyle zaten aynı işi alıyorum? Eee site ne oldu hani kafadaydı. Birde 4 tane adwords veren adam var.haritayada reklam çıktım mı sen 6.sıradasın. Seo nerede? seo öldü yerine dijital pazarlamayı bilmek kalıyor? Bugun sek s shop sitesi kuran adama hacklink saldırı yapan yavşaklar vardı? n11.com da güçlü verin 150 bin tl cinsel shop açtıralım dediler. Senin adwords gücünü 1000le çarpar n11 hacklinkde işlemez botnet zaten çekemezdin. Piyasa tekelleşiyor. Sitesine Sıfır bir dizisi ekleyen hapı yutuyor.Binlerce insan aylık 20 tl ye blu tv ye üye oluyor. Netflix özel dizi yapıyor. Youtube da bıktırana kadar reklam veriyor? Peki ya sen bilmemnedizifim izle com açıp bahis reklamı almayı bekliyorsun. Hangi sektör ise akıl verelim. Seo bir kelime verip çıkınca iş yapacağın bir şey değil. A/b testi yapan firmalar paranın köküne vuruyor.Sen 100 tl wordpress tema alıp dönüş bekliyorsun. Yazacak çok şey var. Seonun arama motoru üzerinden yürümediğini anlamışsınızdır. Haber kelimesi bile iktidara göre değişiyor bu memlekette.Seçimler yaklaşıyor.Nerede sağ site var hepsi sıralamada yükseliyor. Seo sandığınızdan daha büyük bir emek gerekiyor. Birde bilgi gerekiyor. Backlink öldü ama yaşayan başka metodlar var.
geçenlerde yazdığım benzer yazı şu webmaster kafasından çıkmak zorunda herkes.