Merhaba arkadaşlar.
Harun bey'in metini çok duydum. Baya ilgili bir abimizmiş. Fakat, Harun bey'in iyi olduğu kadar reseller hesaplarında ki hızlarda iyi mi ? :-) Kullanan arkadaşlar yorum yaparsa veya pm bilgi verirse sevinirim.
Tuhaf bir soru olmuş herkesin cpu limitlerine tüketimlerine göre bu sorunun yanıtı göreceli olur %100 cpu tüketimi yapan bir müşteri çok yavaş yada çok sorunlu diyebilir yada %1 cpu tüketimi yapan müşteri uçuyor sunucu da diyebilir.
Önemli olan burada çözüm üretebilmek ***** lisanslar (cpanel litespeed cloudlinux) kulllanmadan hizmet vermektir.
Kullanılan donanımı merak ediyorsanızda 32 core işlemcili 74 GHZ bir sunucu reseller sistemleri için çok çok lüx dür ve bu fiyatadada bu özellikleri bulmanızda zordur.