Yok ondan değil, Hızlıresim.com'un Let's Encrypt sertifikası hata verdiği için resim hiç görünmüyor. Sanırım sertifikayı otomatik yenileme sorunları var.
Başka bir yere upload ederseniz bakmak isteriz
Aslında ilk r10'un kendi sunduğu yere yükledim fakat hata verdiği için oraya yüklemiştim.
Harika olmuş. Bir ilki başarmışsınız görünmeyen tema yapmışsınız.
Dünya da bir ilk
Bence güzel olmuş

Bu tema'da güncel bir film sitesi olsa ara ara göz atardım. Şuanda takip ettiğim site'de zaten en son eklenilen filmler kısmı bununla aynı - Muhtemelen sen'de oradan görmüşsündür
Aslında başlangıç olarak bir kaç yere baktım ama birebir aynısını yapmaktan kaçındım.
Bence güzel hocam. Sade ve amaca uygun duruyor. Sadece film başlıklarını kalınlaştırabilir, slider'a film isimlerini ekleyebilir, film kategorisi,imdb gibi bilgiler için farklı bir tasarım eklenebilir.
Resmi göremeyenler için amme hizmeti
https://i.imgyukle.com/2019/03/27/41Ia8.jpg
Öncelikle amme hizmetiniz için teşekkür ederim

Söylediklerinizi dikkate alarak tekrar düzenlemeler yapacağım
Birisinin artık HızlıResim'e sağlam bir AntiSeo yapma vakti geldi unutun şu siteyi artık 3 yıldır ilgilenmiyorlar sunucularıyla, siteyle adamlar bıraktı sektörü alan adının süresinin bitmesini bekliyorlar.
R10 sırf bu yüzden tahminimce forum içi Resim yükleme butonu ekledi onu kullanın en azından.
Yukarıda ki yorumda da belirttiğim gibi ilk başta r10 resim yükleme butonunu kullandım fakat hata verdi bende o yüzden hızlıresim'i kullanmıştım aslında bende açılıyordu resim.
Film sitesinde aradığını kolayca bulabilmek site temasından çok daha önemli benim için. Playerda video başlayana kadar 5 farklı reklam açılmıyorsa, film diye girdiğimde karşıma fragman çıkmıyorsa tamamdır. Tema güzel olmuş da renkler çok kontrast, metinlerin arkasındaki açık buz mavisi yerine #fff 'e yakın bir gri kullanabilirsiniz.
Tam benim düşüncemdesiniz

5 farklı reklamı geçtim her tıkladıkça 10 farklı reklam çıkıyor ona uyuz oluyorum

Tavsiyelerinizi dikkate alarak tekrar düzenleyeceğim teşekkür ederim
Temanın rengi daha koyu olabilirdi.Sarı çok göz ağrıtıyor.
Sarı yerine biraz daha koyu bir renk seçmeliyim o halde

teşekkür ederim
Yaptığınız yorumlar için binlerce kez teşekkür ederim

her yapılan yorumları dikkate alarak tekrar düzenleyeceğim ve geliştireceğim temayı umarım çok güzel bir tema çıkarabilirim