Destek süreleri dolduğu için yapmayabilirler işte.
dostum böyle bir seçenek koyup birde yok arkadaş taşımıyorum onu laf olsun diye koydum oraya mı diyecek bu mantıklı mı sence? kaldı ki temaların desteği olup olmaması da olayı değiştirmez. hem bende hem sattığım kişide olmayacak ki oraya taşıyacak direk..
şöyle düşün mesela ben ajansım senin için tema aldım sonra da temanı senin hesabına devrediyorum ki bu mantıkla çalışan ben dahil çok insan vardır kesin.. buna yasak demenin hiçbir mantığı yok.