Hmmmmmm, ben motorlu otomatik bağlantı var sanıyordum. Demirciler maalesef böyle yapıyor. Fiyat almak için çağırsan kızıyorlar o kadar yakıt yaktık şu bu....
Aslında bu tür şeylerde ağır olması normaldir, doğrudur ama bunu hızlandırmak pek mümkün değil, çok ağırdır o çünkü.
Teker değişimi veya yağlamak fayda etmeyebilir. Ama yine de önerim, az biraz da anlıyorsanız motor takmanız. 1000 tl civarında.
En temizi böyle olur, o da fazla gelirse ufak tefek düzenlemeler düşünün derim.
https://kapimotoru.com.tr/cuppon-dkc...RoCbx0QAvD_BwE
Mesela ne olursa olsun o minicik tekerler sıkışma yapıyor gibime de gelmiyor değil. Tekerlekleri biraz büyütürseniz belki faydası olur.
Çünkü o demirler eminim ki ciddi derecede ağır ve tekerlekler pimlerden falan iyice sıkışma yapıyor gibi.
Ve bir diğer göze çarpan, o ağırlığa yük dengesi çok dengesiz. En azından tam ortaya da bir tekerlek eklemesi yapın, tekerlere binen yük ve esneme varsa rahatlar.
Kaynakçı 3-5 punta ile takabilir. Veya biriyle bunu ters çevirip vida delikleriyle de tutturabilirsiniz.
https://www.horozdemir.com/files/201...li-teker-2.png
Ama hiç hiç hiç olmadı o ortaya aynı ölçüde bir teker daha ekleyin derim. Ortada o boşluk kesin iki teker için de sıkışma yapıyordur.