AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hmmmmmm, ben motorlu otomatik bağlantı var sanıyordum. Demirciler maalesef böyle yapıyor. Fiyat almak için çağırsan kızıyorlar o kadar yakıt yaktık şu bu....
Aslında bu tür şeylerde ağır olması normaldir, doğrudur ama bunu hızlandırmak pek mümkün değil, çok ağırdır o çünkü.
Teker değişimi veya yağlamak fayda etmeyebilir. Ama yine de önerim, az biraz da anlıyorsanız motor takmanız. 1000 tl civarında.
En temizi böyle olur, o da fazla gelirse ufak tefek düzenlemeler düşünün derim.
https://kapimotoru.com.tr/cuppon-dkc...RoCbx0QAvD_BwE

Mesela ne olursa olsun o minicik tekerler sıkışma yapıyor gibime de gelmiyor değil. Tekerlekleri biraz büyütürseniz belki faydası olur.
Çünkü o demirler eminim ki ciddi derecede ağır ve tekerlekler pimlerden falan iyice sıkışma yapıyor gibi.
Ve bir diğer göze çarpan, o ağırlığa yük dengesi çok dengesiz. En azından tam ortaya da bir tekerlek eklemesi yapın, tekerlere binen yük ve esneme varsa rahatlar.

Kaynakçı 3-5 punta ile takabilir. Veya biriyle bunu ters çevirip vida delikleriyle de tutturabilirsiniz.
https://www.horozdemir.com/files/201...li-teker-2.png

Ama hiç hiç hiç olmadı o ortaya aynı ölçüde bir teker daha ekleyin derim. Ortada o boşluk kesin iki teker için de sıkışma yapıyordur.
Çok teşekkür ediyorum tavsiyeniz için zaman ayırıp yazmışsınız okadar. 1000 TL masraf edemem açıkçası. Etmek istemem yani. Hafta sonu belki bir küçük kazma ile zemindeki rayın etrafını temizleyip yeniden yağlama yaparım.