hocam arkadaş blogumuzda bununla ilgili bir makale yazmıştı yeni cpaneli baya bir övdü 😂
https://www.tozlumikrofon.com/directadmin-mi-cpanel-mi/ ama ben kendi şahsi kanaatimi söyleyim kesinlikle bence de cpanel ama cyberpaneli hiç kullanmadığım için yorumum eksik kalabilir