Herkes o kadar kolay kandırılıyor ki..yok mobil uyumluluk dediniz, yok ssl dediniz halen MOBİL BİLE UYUMLU OLMAYAN kafada site var yahu..düşünsenize kardeşim telefondan giriyorsunuz bir arama yapıyorsunuz ve mobil uyumlu olmayan site kafada birinci sırada! ssl olmayan onlarca site kafada.. yok ssl alın yok mobil uyum milletin paralar hep çöpe gidiyor..

Kimseyi dinlemeyin güzel kardeşim..Google kendi tekelini çoktan kurdu büyük haber siteleri varken onları asla geçemezsiniz boşa kasmayın açacaksanız illa site yabancı site açın yoksa çöp yatırımdan başka bir şey yapmazsınız veya haber sitelerinin girmediği bir sektör bulacaksınız başka çare alternatif yok..

Mayıs güncellemesinde taa gecen sene içine etti sitelerin.O güncellemeden sonrada içine etmeye devam ediyor zaten kendini garantiye aldığı için çoğu aramayıda öne çıkartılmış olarak site adresi vermeden de sunuyor.

Anlayacağınız googleya mecbur kalmak bile üzücü mümkün olduğunca yandex kullanın en azından orada durum farklı..ben cok büyük kaliteli içerik sunan sitelerin bile düştüğünü gördüm bir çok kelimede onları da büyük haber siteleri geçmiş...

Boşa uğraşıyoruz boşa çabalıyoruz kazananlar var mı elbet var ama onlar ya güzel sektör buldular ya da yabancı siteye sahipler diğer türlü artık Türkiye şartlarında kazanmak cok zor..