bende anlamadım açıkçası, yazılarımda özgün birde blogger altyapısındayım blogger üzerinden başvuru yaptım, olumsuz sonuç verse bile rağzıyım ama onuda yapmıyor.
edit: iptal ettim başvuruyu tekrar başvurmam için bir süre beklemelimiyim yoksa hemen başvurayım mi?
Bence bir günde olsa bekleyin bir de kendi edindiğim tecrübe tek tek onaya atın toplu 3-5 tane aynı anda onaya yollamayın. Umarım bu sefer onaylanır.