Web sayfanızdan ödeme yap dediğimde kalıyor sayfa yüklenmiyor. ÖM atar mısınız?

Edit: Üye olduktan sonra sipariş verilirse sorun olmuyor. Üye olmadan sipariş esnasında ödeme yapmaya çalışıldığında sorun oluyor.