Olay yalanmış sanırım fakat seset ve kan kokusu gerçekten çok berbat. Askerdeyken bir ölümlü kaza yerine gitmiştik ve canlı olarak araç içinde ölen biri vardı. O kokuyu aldığım an bayılacak gibi hissettim kendimi.