Yorumlarınız için teşekkür ederim gerçekten. Kapı motorlu değil. Elle iktirip açıyorum. Daha doğrusu ciddi güç uygulayınca iktirebiliyorum. Fotoğrafını bugün çekip atayım. Zemine döşeli olan demir rayın kenarları da çok temiz değil. Kenarlarından çim falan çıkıyor. Mutlaka etkisi var fakat temizlesem de yol kenarı her gün pislik doluyor çevresi. Hiç bir şey olmasa toz kum vs geliyor.