qrphcr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Net bilmiyorum ama bence kapatmazlar borcunuz varken.
kapatılır hocam.

kartı iptal ederseniz, her ay ekstreniz taksit miktarı kadar kesilir. taksitler bittiğinde o kart ile ilişiğiniz kesilmiş olur.

Geçmişte böyle bir kartımı kapatmıştım, borcun tamamını almalarını söylemiştim almamışlardı, ( garanti bankası) Tabi şimdiki gibi bilgim yoktu her ay peyderpey ödedim. şimdi olsa yatırırım takibatını yapardım sadece.