8-9 Sene once iddaa denen illet yuzunden hep zengin olma hayalim vardi. Internetten mac almistim 80 liraydi. 2 mac vermisti adam maclardan biri 1den2 digeri 2den1.
1den2 mac 2den1 , 2den1 olan mac ise 1den2 bitmisti ve adama bir daha ulasamamistim.
Iddaa pismanliktir...
Bence fena bitmemiş, buna dolandırma diyemeyiz.

ido tatlıses tarafından x.xxx TL dolandırıldım. Alan adı sattım, parasını alamadım.
Alan adı neydi hocam ?