serhatitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8-9 Sene once iddaa denen illet yuzunden hep zengin olma hayalim vardi. Internetten mac almistim 80 liraydi. 2 mac vermisti adam maclardan biri 1den2 digeri 2den1.
1den2 mac 2den1 , 2den1 olan mac ise 1den2 bitmisti ve adama bir daha ulasamamistim.
Iddaa pismanliktir...
Bence fena bitmemiş, buna dolandırma diyemeyiz.



Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ido tatlıses tarafından x.xxx TL dolandırıldım. Alan adı sattım, parasını alamadım.
Alan adı neydi hocam ?