Düşük meblalar pek aklıma gelmiyor ama sanırsam en büyüğü bu oldu. 1.5 yıl önce Romanya'da ki bi firmaya x.xxx tl yazılım için western union aracalığı ile para göndermiştim. Referansları,sitesi çok sağlam duruyordu. Ödemeden tam 1.5 ay sonra normal standart 100-150 dolarlık bir başka program gönderdiler. Bende soğuk su içtim tabi