Merhaba Arkadaşlar,

İhtiyacım olan Script isteği;

Doğum Günlerini Girdiğim zaman bana otomatik olarak her yıl 3 Gün önce Mail olarak Belirttiğim Şablonda Mail gelmesidir.

Yardımlar için teşekkürler.