Valla hatırlamıyorum 5-6 yıl kadar önce ilk zamanlarımda ufak bir mebla dolandırılmıştım neyse ki bir şekilde ulaşmayı başardım zar zor geri aldım tabii o zamanlar lisedeydim 10 TL olsa bile önemliydi 3 tavuk dürüm yiyebiliyordum o paraya

Allah'a şükür daha sonrasında hiç tüşmedim bu tarz bir duruma.