Birisinin artık HızlıResim'e sağlam bir AntiSeo yapma vakti geldi unutun şu siteyi artık 3 yıldır ilgilenmiyorlar sunucularıyla, siteyle adamlar bıraktı sektörü alan adının süresinin bitmesini bekliyorlar.
R10 sırf bu yüzden tahminimce forum içi Resim yükleme butonu ekledi onu kullanın en azından.