Kısaca özetleyeyim; Siz bilgisayarı aldığınızda dolar 3.50 civarındadır büyük ihtimal o zaman bu anakart 2000 TL idi. Malum dolar aldı başını gitti(7 TL oldu) piyasalar yükseldi dolar düşse de(5.30) fiyatlar düşmedi. Son hali böyle.
Anakart tamiri için
@residense; ile görüşebilirsin forumda bir çok kişinin işini uygun fiyata halletmiştir, bende aynı işi yapıyorum.
Not : Özel markaların anakart fiyatları genelde x2 olur bilginize.