güncel komisyonlara bakmak lazım. biz 2 yıl önce kullandık 2.5 idi. ancak şartlar çok değişti tüm herşeyde komisyonlar arttı bildiğiniz gibi. sanal poslar çok daha pahalı. en azından paytr de sattıkça ödüyorsunuz.