arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paytr güzel kaliteli güvenli. daha kaliteli şirketlerde var elbette. amcak 400 bin tl lik satış yaptık hiç sıkıntı yaşamadık ödemelerde.
Komisyon 3,14 ddiyorlar bu doğru mu ?