Arkadaşım semantik falan hikaye... Başa geçmiş deli hintlinin biri durmadan kurcalıyor abazanın şeyini kurcaladığı gibi... Bir diyor siteniz çok iyi olabilir ama bizim umramızda değil. Bir diyor kaliteyi ön planda tutuyoruz. Mal gibi bir şey adam. Quora'nın boş başlıklarıyla yarıştırıyor insanları. Schema, rich snippet, structured data ya biraz önem gösterin gençler. hata varsa düzelttirin. Yoksa sitenize ve konularınıza ait yapısal veri ve zengin veri kullanın. Mobil hızı kimse önemsemiyor. Birçok insan hala daha gtmetrix te sitesini test ediyor. bunu yapmayın. google artık desktopu sallamıyor... 1000 kere dedim ve ısrarla diyorum. site hızınızı da optimizasyona göre değil, açılış hızınıza göre değerlendirin. page speed insightta yeşil/sarı yanan siteler çok yavaş olabiliyorlar.

rich snippet/structured data penalty denilen bir şey var. kimse bilmiyor bunu... bir inceleyin oraya takılmış mısınız.

Bunun dışında insanlara makelenin dışında şeyler de vermeye çalışın sitelerinizde. İnsanların sorularını soracakları ortamlar yaratın. Problemlerini çözün, siteyle etkileşime geçmesini sağlayın. makaleciye 10 makale yazdırıp ya nasip demeyin. geliştirmeye çalışın. proje yapın.