Forumda ************** ile ilgili yorum ve konu görmekten yoruldum gerçekten, keşke hiç yaşanmasa bu tür şeyler. Keşke herkes elini vicdanına koyup,"bugünün yarını var. Her şeyin bir sahibi var." diye düşünebilse.
Şükür şimdiye kadar hiç olmadı, uzun yıllar önce knightta İB kaptırmışlığımız var sayılır mı bilmiyorum