rixez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


toplama işlemi bilgisi geliyor ekrana...


Armut ağacı için bende bir şey gelmedi. Yükselt dedim onun bilgisi geldi sadece. Ve oyunun başı için 5 dakikadır bekliyorum hala topla seçeneği de aktif olmadı. Oyundan sıkılır adam ilk baş basit ve puanı az getirecek ağaçların 12 30 sn de bir toplanması daha bir amaç yükleyecektir oyuna. Bekle ki ağaç topla sıkılıp kapatırım ben. Yükseltmeyi bekliyorum şu an yükselince ne olacak diye onu da göreyim cidden durmam kaçarm. Çok uzun süreler.