benimde buna benzer bir hikayem var. arasıra forumda dillendiriyorum.
3 sene once 4000tl olarak aldıgım asus rog cihazı garantisi bittikten 10 gün sonra anakartı yandı chipset yanıgı dediler
cihazım 1 senedir yatıyor.
1 sene once asus servisi 90tl işçilik +3100tl anakart degişim ucreti istediler.
yaptırmadım duruyor.
kadıköyde 2 farklı yere de goturdum yapamadılar. atıl şekilde duruyor