merhaba 2.5 sene önce monster dan bir bilgisayar almıştım geçenlerde de konu açmıltım şarj almıyordu problemi vardı gece sağlam bıraktım sabah açılmadı ve daha sonra teknik servise gönderdim bugün exper raporu çıkmış aradılar ve anakart kısa devre olduğunu öğrendim bana söyledikleri ise şu şekilde anakart kısa devre olmuş bozulmuş maaliyeti ise 4250 TL dediler ben bilgisayarı 3500 tl ye almıştım sadece anakart için 4250 tl para istediler öğrenciyim durumum da müsait değil yazın çalışıp onu zor almıştım açıkcası şimdi sizce ne yapmalıyım çözüm yolu var mı nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz?