Vodafone dan bana kod geldi. Sitede fiyatları şişirmişler kod kullandığım halde fiyat yüksek çıkıyor. Ürünleri Google da aratın daha uygun fiyatlar var.
Bu indirim üzerine bir de %40 dan bahsediyorsan güzel
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Siteyle alakalı bir durumdur dostum sonuçta ben şahsi olarak indirim yapmıyorum bu bağlamda ben bilemem incelemedim bile ne siteyi ne siparişleri. Kullanmayacağım ihtiyacım olmayan bir kupon. Kullanacak işine yarayan arkadaş varsa diye paylaştım gerekirse sitede iletişim bölümü var görüşebilir zaten kullanacak arkadaş