nsler kullanıcıda geç açılıyor. o yüzden beklemen gerek yani bunun bir çözümü yok 😊 en fazla dns önbelleğini temizlersin oda işe yaramazsa yarın sabah açılır. tonlarca site taşıdım hepsinde bir gün beklemek zorunda kaldım 😂 ayrıca kıbrısta bu biraz daha uzun sürüyor onuda fark ettim normalde urfadayken 4-5 saat süren taşıma sonra geçenlerde kıbrısta taşıma yaptığımda tam olarak 38 saat beklemiştim 😊