arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi özetle şöyle.
ben program satıyorum karşıdaki alıyor. alan kişi 1 iade etme hakkı var belli bir süre içinde bu birinci durum .
alan kişi benim şirket hesabıma parayı yolluyor açıklama önemli değil bende fatura kesiyorum yada sözleşme yapıyorum karşıdaki kişiye olay bitiyor. iade süresi dışında bir problem yok. satıcı haklıdır.
bunun dışındaki durumlar mahkemeye bakar.
alan kişi firma değilse ve karşı taraf'ta freelancer ise bu nasıl olur ayrıca bazı konuşmalar'da 2 kişiye sattığını söylüyor ise birde programı