Bilgisayarcıyım bende bu seriden kendim kullanıyorum Volkswagen=Asus böyle bakarım ben karşılaştırmada. Mac bambaşka bi dünya ama Monster alternatifi olarak Asus'ta olabilir.

GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir altarnatif olsun hocam
kendi kullandığım bilgisayar budur
https://www.asus.com/tr/Laptops/VivoBook-Pro-N752VX/
corel draw photoshop ve premiere aynı anda bir sürü pencere + instagram kasım programları internet pencereleri vs açık olduğu halde ne ses, ne kasma, ne çökme sorunu yaşadım. 3 yıla yakındır kullanıyorum. Hiç üzmedi beni. Ayrıca monster gibi değil daha kurumsal bir havası vardır.