burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar sütun yerine, JSON verisi olarak saklayın. Daha rahat kontrol altına alırsınız.
hocam valla sistem baya eski böyle olması gerekiyor, yoksa bende aynı fikirdeyim