Büyük haber sitelerinin bu gidişi hızla devam edecektir. Haber sitelerinin bu denli yukarlarda olmasının sebebi Kullanıcıdır. Kullanıcı R10 forumlarından üç beş kuruşa yazdırılan makalelere veya alanı olamadığı halde sağdan soldan toplayıp kendi yazdığınız makalelere güvenmiyor. Kullanıcı Haber sitelerine güvendiklerinden ilk yaptıkları iş haber sitesini aramada gördükleri andan tıklayıp okumak oluyor. Şahsen ben özellikle sağlıkla ilgili arama yaptığımda haber sitelerini tercih ediyorum. Haberdeki açıklamayı bir doktor veya prof yapmışsa benim için daha değerli ve kayda değer hale geliyor. Yoksa R10 forumlarında üç beş kuruşa yazılan makalelere ben dahil kimse itibar etmiyor.