xs al max alma bence, büyüklüğü yeterli gibi duruyor.

iphone ürününü başka bir telefonla kıyaslamaya gerek bile yok.

iphone istinyepark avm samsung cevahir avm.

ikisindede burger yiyebilirsin ama algı ve ortam başkadır.