Bir kaç ay önce Macbook pro sahibi oldum. MacOs sistemine 1 hafta da alıştım. Tanıdığım yakın bir arkadaşımdan aldım. Hiç kullanmamış. Eğer Macbook Pro alacağınıza karar verdiyseniz kesinlikle öneririm. Grafik işleriyle uğraşıyorum. 256 gb sahip olmuştum. Bootcamp kurulu olduğu için yarısını windowsa ayırıyordu ve açıkcası benim programlar da donma sorunu yaşıyordum. Bootcamp sildikten sonra herşey yoluna girdi ve Macbook’un tüm özelliklerinden yararlanabiliyorum.

İkinci el alacaksanız çok araştırmanız gerekiyor..