Eğer uyguna çözeyim üstüne para kalsın gibi bir düşünceniz yok ise yani tutarı gözden çıkardıysanız mac tarafında alabileceğiniz en üst kombinasyonu tercih ederim. Baktığınız zaman sizi air de üzmez mac tarafında orası ayrı konu ben mantıken geleceğe dönük bahsettim. Güncel en alt mac donanımı bile render süresi vs gibi ağır işler hariç sizi üzüp kasıp kitlenip donmaz. Mac ‘in zaten en büyük avantajı stabilitesidir.
Mac mi windows mu bu tercih sizin olmalı. Kimisi mac OS sistemine hiç alışamayabiliyor.