merhaba
windows da macos da kullanabiliyorum. iki işletim sistemide günlük hayatımda aktif kullanıyorum .
Evimde kendime yeni bir dizüstü almayı planlıyorum. Site işleriyle uğraşıyoruz malum. bazen yeri geliyor 20 tane sekme açmamız gerekiyor. bazen dosya transferleri vs. sizinde bildiğiniz gibi.
bütçem 6500-7000 Tl civarında. Yaklaşık 1 ay içerisinde almayı planlıyorum.
Sizce Ben Macbook Pro mu ? Air mı ? Monster mı ? hangisini almalıyım. iş yerinde hep oturduğumuz için akşam eve de gidince pc başında oturur vaziyette kalmak istemiyorum aslında. laptop ne kadar olsa rahatlık oluyor bu yüzden yine şu an kullandığım gibi laptop alayım diyorum.
Sizce ne yapayım arkadaşlar ? Tavsiye fikir önerilerinizi bekliyorum.
imac nasıl bir tercih olur peki sizce ?