Konu
Satılık Netbook
25-03-2019, 04:01:47
#1
AgvSystem
Herkese Merhaba,
Arkadaşlar elimde Grundig marka Netbook bulunmakta, kullanmadığımdan dolayı satmak istiyorum.
Herhangi bir sorunu yoktur, yeni format attım. İlgilenen arkadaşlar mesaj atarak ulaşırlarsa sevinirim.
Fiyatta anlaşırız