Herkese Merhaba,
Arkadaşlar elimde Grundig marka Netbook bulunmakta, kullanmadığımdan dolayı satmak istiyorum.
Herhangi bir sorunu yoktur, yeni format attım. İlgilenen arkadaşlar mesaj atarak ulaşırlarsa sevinirim.
Fiyatta anlaşırız