Konu
Herkes R10'da sevdiği arkadaşlarını etiketlesin.
25-03-2019, 02:49:09
#13
ustanerr
brkcnklm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tek bir arkadaşım var sanırım 😁
@
ustanerr
;
az olsun öz olsun 😃😃