Arkadaşlar bazı konu bölümlerinde +10 trade olması lazım konu açmak için, premium üyelik aldığımız da avantaj sağlıyormu bu bize?
Üyelik aldığımız da +10 trade olmasa bile konu açma hakkımız oluyor mu?