Denemek isterim. İsim vermeyeceğim ama R10 da Hosting işi yapanların çoğu dümenci.
@webdebir;onlardan biri mesela. İsim vermeyeceğim dedimde tutamadım kendimi.
Canlı desteklerine bağlandım. R10 da konu açacam artık dedim. Ona da cevap vermediler. Hizmette sınır yok anlayacağınız