Denemek isterim. İsim vermeyeceğim ama R10 da Hosting işi yapanların çoğu dümenci. @webdebir;onlardan biri mesela. İsim vermeyeceğim dedimde tutamadım kendimi.

Canlı desteklerine bağlandım. R10 da konu açacam artık dedim. Ona da cevap vermediler. Hizmette sınır yok anlayacağınız